News Mehedinti

Ai decis să lucrezi de acasă chiar și după starea de urgență? Iată cum să-ți organizezi spațiul de muncă!

Data: 25-5-2020

Pentru a te bucura de randamentul pe care îl aveai la locul de muncă și la tine acasă, trebuie să îți organizezi foarte bine spațiul unde îți vei desfășura activitatea. Pentru acest lucru, ai nevoie de câteva elemente esențiale, pe care poate le ai sau nu în casa ta, însă este nevoie să le amplasezi în favoarea ta.

Astfel, din acest articol vei afla ce elemente sunt necesare pentru a avea locul perfect de muncă, amenajat chiar la tine în casă.

 

Iată cum să ai biroul perfect pentru job la tine în casă

 

  1. Pune biroul lângă o sursă de lumină naturală

     

Sursa de lumină naturală este foarte importantă pentru vederea ta. Astfel, dacă ai poziționat biroul lângă geam, te vei bucura din plin de razele soarelui, iar în acest fel ochii tăi vor obosi mult mai greu decât dacă ar fi fost utilizat un bec.

 

  1. Utilizează surse potrivite de lumină artificială

     

Pentru momentele în care este nevoie să utilizezi și surse de lumină artificiale, asigură-te că le alegi cu grijă temperatura de culoare. În ceea ce privește biroul, specialiștii recomandă utilizarea luminii reci în birou, deoarece este mult mai utilă pentru activitățile ce presupun concentrare.

 

  1. Folosește un scaun de birou confortabil

     

Poziția pe care o abordezi în momentul în care stai la birou este foarte importantă pentru confortul tău. Trebuie să ajustezi înălțimea scaunului în așa fel încât să poți sta cât mai drept, iar picioarele să formeze un unghi de 90 de grade cu podeaua. În caz contrar, vei simți urmări negative asupra spatelui, de dureri sau disconfort. În cazul în care îți dorești să stai cât mai comod, poți căuta și comanda scaune de birou care să se potrivească și cu încăperea, dar să îți ofere și lejeritatea necesară.

 

  1. Încearcă să-ți personalizezi biroul pentru a avea mai multă inspirație

     

Locul unde ai ales să lucrezi trebuie să îți ofere confort pentru a te simți cât mai bine în timpul activităților tale. Astfel, dacă vei utiliza imagini, postere sau diverse post-it-uri cu informații utile lipite pe pereții din jur, poate te vei bucura de un plus de inspirație.

 

  1. Asigură-te că este întotdeauna ordine pe birou

 

În cazul unui birou este foarte importantă organizarea. Astfel, trebuie să ții cont că este nevoie să fie întotdeauna curat și să ai la îndemână mereu lucrurile necesare. Mai mult decât atât, trebuie să existe ordine și în ceea ce privește obiectele pe care este nevoie să le folosești și care te ajută să îți desfășori activitatea.

 

Așadar, acum că ai aflat mai multe detalii despre cum îți poți organiza cât mai bine biroul de muncă în casa sau apartamentul tău, asigură-te că ții cont de cele prezentate în acest articol și amenajează-ți spațiul tău cât mai bine.

Desigur, trebuie să îți pui și amprenta personală, pentru că acest lucru te va face să te simți și mai confortabil la jobul tău lucrând de acasă.

 

Sursa foto: shutterstock.com


Galerie foto



Urmare a numarului tot mai mare de comentarii care contineau un limbaj neadecvat, administratorul acestui site a decis sa modereze absolut toate mesajele/postarile/comentariile exprimate de catre cititorii www.news-mehedinti.ro. Ne rezervam dreptul de a nu posta comentariile care care jignesc editorii, pe ceilali comentatori, site-ul in sine sau terte persoane, contin cuvinte obscene si jignitoare, fac publicitate altor site-uri, produse ori servicii, fara a avea o relevanta directa cu subiectul articolului, nu au relevanata pentru articolul postat, contin atacuri personale la adresa altor persoane.

comments powered by Disqus