ANUNÈš IMPORTANT PENTRU SEVERINENI: O SERIE DE ACTE ÎȘI VOR PRELUNGI AUTOMAT VALABILITATEA, PENTRU CA OAMENII SÄ‚ NU MAI FIE NEVOIÈšI SÄ‚ VINÄ‚ LA PRIMÄ‚RIE!
Data: 23-3-2020Primarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Marius Screciu, a anunÈ›at în cursul zilei de astăzi că: persoanele ale căror documente emise de Primăria Drobeta Turnu Severin sau de către serviciile publice din subordine expiră în perioada stării de urgență, nu mai sunt nevoite să le reînnoiască, ci pot face acest lucru după ce încetează situaÈ›ia actuală.
,,De aceea, fac un noul apel la severineni È™i în special la persoanele vârstnice, să rămână acasă È™i să evite deplasările care nu sunt absolut necesare,, a transmis edilul severinean.
Actele a căror valabilitate se prelungeÈ™te automat în perioada stării de urgență sunt:
• Abonament parcare curentă
• Abonament parcare de reÈ™edință
• Atestat de producător
• Carnet de comerciant
• Aviz tehnic
• Aviz de săpătură
• Aviz de închidere a străzii
• Acord de funcÈ›ionare
• AutorizaÈ›ie privind desfășurarea activității de alimentaÈ›ie publică
• AutorizaÈ›ie pentru taxi È™i vizarea acesteia
• Copie conformă pentru executarea serviciului de închiriere
• AutorizaÈ›ie dispecerat taxi È™i vizarea acesteia
• AutorizaÈ›ie pentru transportul public local È™i copii conforme ale acesteia
• Licență de traseu
• AutorizaÈ›ii de construire / desfiinÈ›are
• Certificat de urbanism
• Avizul de oportunitate care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Avizul Arhitectului Șef (Aviz CTATU) care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Adeverință – copie drept loc de veci
• Certificat fiscal